هدیه آخر (اشعار حامد سرابندی)

اشعار عاشقانه متن دلشکسته جدایی غم تنهایی اس ام اس برای همه

اشعار عاشقانه , متن, جدایی دلشکسته همه چی برای عاشقان برای همه
هدیه آخر (اشعار حامد سرابندی)

  هدیه آخر 

میخوام ببارم ای دل *** میل به گریه دارم 

میخوام بنالم ای دل *** میل به غصه دارم

میخوام بمیرم ای دل *** آخه دلی واسم نمونده 

میخوام بگم که ای دل *** بی تو چه حالی دارم 

می خوام بدونی ای دل *** دارم میمیرم امشب  

میخوام بدونی مردن *** تنها دوای من بود

آخه نمیدونی تو ای دل *** بس که تو مجنونی ای دل 

سوکت من شکسته ***  صدای رعد و برقو 

سکوت پر صدایم *** لرزه به دنیا زده 

امواج تویی قلبم *** سیلی به دنیا زده 

آتش فشان قلبم *** آتش به دنیا زده

این ناله های آخرم *** هق هق دنیا شده

*** 

اما دلم بباری *** قسم بخور میباری

میخوام اونقد بباری *** خاک زمینا گِل شه 

میخوام کسی نبینه *** گلم داره میباره 

آخه میخوام که خاکم *** هدیه آخرم شه

                         ****

بهش بگین *** که اون گفت:

 

 

 

 

ای گل و گلدون من *** ریشه بزن توخاکم همیشه زنده باشی

 

 

 

 

این آرزوی من بود که من مرده باشم *** وتو ریشه ت توخاکم زنده باشه

 

 

 

 

شاعر :حامد سرابندی  

 

 

 

 

 

 


 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

maha
ساعت19:43---9 تير 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,ساعت21:58توسط ♥♥♥سلطان دل ها♥♥♥ |